Empreses i comerços
Hotel Can Panyella
L’hotel Can Panyella està situat a Gelida, a 500 metres de l’estació de Renfe i amb accés directe des de l’autopista a només 200 metres.
Totes les habitacions de l’establiment són dobles amb opció a triple. A més, disposem d’instal·lacions àmplies i espaioses per a poder celebrar esdeveniments familiars i empresarials.
Amb registre HB-005029-49 al RTC.
.
INGENIUM, Enginyeria & Consultoria
Llicencia d’obertura de locals, Certificats de instal·lacions, butlletins, certificats energètics, direccions facultatives, coordinador de seguretat, disseny industrial (2D / 3D), confecció de planells, homologacions de productes (certificació), etc.
Joieria Montserrat Barquet
Joieria convencional i de disseny, col·leccccions de plata,dissenys exclussius i diferents marques de rellotges. Bijuteria i complements de moda, regals de Gelida. Botiga on-line
L'encís Restaurant
Menjar per a emportar:
Esmorzars i Dinars
Per a comandes: 633047265
LAV@
Bugaderia, tintoreria i neteja de catifes amb servei de recollida i entrega a domicili.
La Botiga
Massatges, Estètica, Homeopatia, Dietes, Tractaments Dietètica i alimentació ecològica, sense gluten, sense sucre, cosmètica bio
Servei de Fisioteràpia i Acupuntura
La Dulcet
Venta de gelats artesans tan de crema com de pal. Venta de pastissos i postres també elaborats artesanalment.
Fem batuts, gofres, granissats, orxata i smoothies