Consum
Cada dos mesos aproximadament ve l’Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor que aparca a la zona del mercat ambulant. L’oficina mòbil disposa d’un tècnic de Consum de la Diputació de Barcelona que atén els ciutadans en totes aquelles qüestions o dubtes relacionats amb l’àmbit dels drets dels consumidors: etiquetatge i garanties de productes; compra i lloguer d’habitatges; serveis bancaris; assegurances; compravenda de vehicles; serveis postvenda; compres fora d’establiment; serveis turístics, etc.
Des de l’OAC, si algú vol presentar una reclamació, es trasllada la incidència o reclamació dels ciutadans a l’Àrea de Salut Pública i Consum.
Model específic de comunicació de dades a enviar,subministrat des de l’OAC, que haurà de contenir les dades de la persona que reclama i de l’empresa o persona contra la qual es presenta reclamació. Documentació justificativa (contracte de serveis, tiquet de compra, albarà, factura, rebut, publicitat, certificat de garantia, etiqueta, instruccions d’ús, etc.).
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona.
Adreça:
Presencialment: a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, OAC (NOMÉS TRAMESA DE DADES). Presencialment: a l’Oficina Mòbil de la Diputació (consulteu dates de la propera visita prevista a l’OAC).
Darrera actualització: 16.01.2015 | 00:00