ACTUALITZACIÓ: Oberta la selecció d’un/a tècnic/a per a l'àrea d'esports de l'Ajuntament de Gelida (Grup A2)
L’objecte d’aquesta convocatòria és cobrir mitjançant el sistema de concurs oposició lliure, una plaça TÈCNIC MIG D’ESPORTS, grup de titulació A2, com a personal laboral en règim d’interinatge fins a la cobertura definitiva de la plaça, o en el seu cas la seva amortització, a l’Ajuntament de Gelida.
Actualització 29/10/2020: Acta del Tribunal per a les proves de selecció d'una plaça de tècnic mig d'esports
Podràs trobar tota la informació a : Acta del Tribunal per a les proves de selecció d'una plaça de tècnic mig d'esports
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Actualització 16/10/2020: Llistat definitiu admesos tècnic d'esports i data d'entrevista
Podràs trobar tota la informació a : Llistat definitiu admesos tècnic d'esports i data d'entrevista
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
El termini per presentar la sol·licitud corresponent serà de 20 dies naturals a comptar des del dia següent de l'anunci d’aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. A través d'aquest mateix lloc s'informarà del termini concret que les persones interessades tenen per presentar la sol·licitud.
Funcions de la plaça
Amb caràcter general les funcions a desenvolupar seran:
- Responsabilitats generals dels llocs de comandament, direcció i control del Patronat d’Esports.
- Elaboració de projectes i estudi de proposta d’activitats, gestió, supervisió, coordinació i control del conjunt d’activitats del Patronat d’esports coordinant -se amb les diferents entitats i institucions ciutadanes que coadjuven a la consecució dels mateixos objectius.
- Gestió amb l’Ajuntament en l’obtenció dels recursos externs possibles ( subvencions, convenis, etc.), coordinant -se amb altres administracions de caràcter supramunicipal (Consell comarcal, Diputació, Generalitat, etc.)
- Documentar i realitzar els informes referents a les tasques que es fan, tant pel seguiment de la feina, com per l’elaboració de memòries i posterior programes, assessorant a la corporació en temes propis de l’activitat del Departament. - Supervisió i control de la realització i execució de les tasques i treballs encomanats al personal sota el seu comandament.
- Adequació de l’horari habitual de treball d’acord amb les activitats esportives i presència fora d’aquest horari per necessitats del servei.
Per a consultar els requisits de participació i altres qüestions relacionades amb aquesta convocatòria podeu consultar les Bases reguladores que estan a disposició en aquesta mateixa pàgina web. Enllaç: Bases reguladores
El termini per presentar les sol·licituds mitjançant la instància genèrica amb tota la documentació requerida finalitza el dia 16 d'agost de 2020.
Les instàncies hauran d’anar acompanyades dels següents documents:
- Fotocòpia compulsada del DNI de l’aspirant.
- Currículum vitae.
- Títol exigit a la base tercera de la convocatòria o còpia compulsada del mateix o resguard del pagament dels drets per a la seva expedició. En cas de no poder aportar títol ni resguard, s‘acceptarà la certificació acadèmica acreditativa que s’han acabat íntegrament els estudis exigits i que es trobi en condicions d’obtenir la titulació.
- Original o fotocòpia compulsada dels documents acreditatius dels mèrits que s’al·leguin per a la fase de concurs. Els mèrits insuficientment justificats i acreditats no seran valorats. La forma d’acreditació dels mèrits es determina a la Base setena. Únicament es valorarà la documentació acreditativa dels mèrits que sigui aportada pels aspirants dins el termini de presentació de sol·licituds, i no en el termini d’esmena de la sol·licitud, en el seu cas.
- Projecte sobre la viabilitat d’un complex esportiu municipal que consti d e les següents instal·lacions: piscina municipal, pista poliesportiva, gimnàs i zona d’aigües. L’esmentat projecte constarà d’un mínim de 150 i un màxim de 300 folis escrits en una sola cara i a doble espai. S’ha de presentar en sobre tancat.
Un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies i fetes les comprovacions oportunes es publicarà la llista provisional d'admesos i exclosos a la pàgina web de la corporació.