Ruta modernista a Gelida
Mitjançant aquesta ruta, els visitants coneixeran les principals característiques d’aquest moviment cultural de finals del segle XIX i principis del s. XX, la societat que el va crear i les particularitats del modernisme al Penedès.
El recorregut es realitza pel centre de la vila, i és apte per a totes les edats. La ruta inclou el recorregut per 9 cases modernistes: Cal Boada, Casa Delgado, Ca l’Adela o Casa Figueras, Cal Palahí, Casa Folch, Casa Sara, Cal Jové, Can Valls o Escoles Velles i Casa Pallejà.
La Ruta Modernista es pot combinar amb la visita guiada al castell, que s’inicia a les 10:30h.
Si esteu interessats a realitzar la Ruta modernista a Gelida cal posar-se en contacte amb el Centre d’Interpretació del castell de Gelida per efectuar la reserva: Horari: a les 12:30h . Duració aproximada d'1h 30 minuts.
Per a realitzar la Ruta Modernista ha d’haver-hi un mínim de 8 persones apuntades.
Centre d’Interpretació del castell de Gelida: 93 779 01 46 - ci@castellgelida.org
Quin cost té:
3 € / persona (menors de 9 anys: gratuïta)
Adreça:
Lloc d'inici: Plaça de l'Església / El Sol Solet. L'espai de l'AACG. (C/ del Sol,23)
Darrera actualització: 14.04.2016 | 11:36