APLAÇADA: IV CURSA ORIENTACIÓ GELIDA
Diumenge, 19 d’abril de 2020 de 09:30h a 14:00h
Ja és una tradició fer Orientació a Gelida aprofitant els diferents mapes que hi ha al Municipi i practicant les diferents tipologies d’Orientació.
Per a aquesta 4a edició farem una Cursa Lineal a la Zona de El Puig.
Si no coneixes l’Esport de la Orientació te’n fem cinc cèntims:
- L’orientació la poden practicar tots els membres de la família: petits, grans i encara més grans.
- Tenim circuits i mapes per a tots els nivells, fins i tot pels que no ho heu fet mai.
- La cursa d’orientació es pot prendre com a un passeig enmig de la natura o com un esport competitiu. RECORDEU QUE QUI VULGUI HO POT FER CAMINANT.
- L’orientació és un esport complert on es posa en joc la concentració, l’habilitat mental en saber interpretar el mapa reconeixent el lloc on estem i on volem anar i la capacitat física. Per això se’l coneix com l’esport del “Pensar i Córrer”.
- Es recomana fer l’ús de la brúixola per poder navegar enmig del terreny i saber escollir adequadament la ruta més idònia.
- I t’ajuda a conèixer nous llocs del nostre esplèndid país. Si veniu a Gelida, podeu aprofitar per visitar el nostre poble i el seu fantàstic entorn i quedar-vos en els establiments de restauració que hi ha.
Es donaran les explicacions necessàries a tota persona que ho necessiti per iniciar-se en aquest esport abans de que comenci la cursa.
Categories:
Hi haurà 4 circuits: C1 Experts llarg, C2 Experts mig, C3 Iniciació Adults, C4 Iniciació Mainada
Web: https://gelida.clubcoc.cat
També us podem informar si envieu un correu a gelida@clubcoc.cat
Adreça:
Antigues Escoles del Puig
Darrera actualització: 25.03.2020 | 11:27