Avaria a la xarxa d’aigua provoca talls puntuals al nucli urbà i a Sant Salvador

Divendres, 17 d’abril de 2026

Una avaria a la xarxa de subministrament d’aigua ha provocat aquest divendres, 17 d’abril, incidències puntuals en el servei que afecten una part del nucli urbà de Gelida i el barri de Sant Salvador. Segons la informació facilitada per la companyia gestora AGBAR, es preveu que la incidència quedi resolta al llarg del matí.

L’actuació s’ha iniciat arran d’una incidència detectada a la xarxa de distribució, que ha requerit una intervenció tècnica per restablir el servei amb normalitat. Els treballs s’estan duent a terme al llarg de la jornada d’avui amb l’objectiu de minimitzar les afectacions a la ciutadania i recuperar el subministrament al més aviat possible.

Aquesta incidència pot comportar interrupcions temporals o baixades de pressió en alguns punts concrets, especialment a les zones afectades. Per aquest motiu, es recomana a la ciutadania fer un ús responsable de l’aigua mentre durin les tasques de reparació.

Per a qualsevol consulta o incidència, la ciutadania pot contactar amb el telèfon d’atenció d’AGBAR, 900 304 070.

Darrera actualització: 17.04.2026 | 13:55