40a Caminada Nocturna Gelida - Montserrat
Caminada nocturna de 30 km de Gelida a Montserrat, amb sortida el 5 de juny a la nit i arribada l’endemà al matí.
Gelida acull la 40a edició de la Caminada Nocturna Gelida - Montserrat, una activitat esportiva i popular que tindrà lloc la nit del 5 al 6 de juny de 2026. La sortida està prevista a les 23.45 h des de la plaça de la Vila.
La caminada té un recorregut aproximat de 30 quilòmetres fins a Montserrat, i està adreçada a persones amb un mínim de preparació física. L’organització recomana portar aigua, menjar per sopar durant el trajecte, roba d’abric de recanvi i llum frontal o llanterna.
Per motius de seguretat i organització, es respectarà el ritme general del grup i no es permetrà avançar-se. Els menors de 16 anys hauran d’anar acompanyats d’una persona adulta.
A l’arribada, s’oferirà un refrigeri per a totes les persones participants. També s’organitza un servei opcional de transport de tornada amb autocar, amb sortida el dissabte 6 de juny a les 09.15 h des del pàrquing de Bus Montserrat (cal reserva prèvia).
El preu de la inscripció és de 5,15 €, corresponent a l’assegurança temporal obligatòria (excepte per a persones federades a la FEEC). El servei d’autocar té un cost addicional de 7 €. Les places són limitades i cal fer inscripció prèvia a través del web municipal.
Organitzadors i col·laboradors
Club Excursionista de Gelida, Ajuntament de Gelida i Patronat Municipal d’Esports
Quin cost té:
5,15 € (assegurança obligatòria). Autocar de tornada opcional: 7 €
Adreça:
Sortida des de la plaça de la Vila
Darrera actualització: 31.03.2026 | 12:09